czwartek, 26 grudnia 2013

Prosty sposób na zdrowe i gładkie włosy

Na temat pielęgnacji włosów przeczytałam już wiele. Wiele produktów również wypróbowałam. Już nie wspomnę o tym ile moje włosy przeszły ;)
Może kiedyś zamieszczę na tym blogu swoją włosową historię, jeśli jesteście ciekawi :)

Z mojego doświadczenia wynika, że na piękne, zdrowe i gładkie (jak reklamie) włosy są dwie rzeczy:
- oleje naturalne 
- systematyczność


Dokładnie to. Jeśli uczynimy z olei naturalnych podstawę codziennej pielęgnacji włosów to gwarantuje (i nie boję się użyć tego słowa), że będziecie się cieszyć pięknymi, zdrowymi i gładkimi włosami :)

Zanim zaczęłam regularne stosowanie olejów moje włosy były w naprawdę złym stanie. Suche, porowate, zniszczone farbowaniem, nieodpowiednim traktowaniem. Miałam ogromny problem z rozdwojonymi końcówkami, włosy były tępę, bez połysku.

Jak stosuje oleje?
Robię mieszankę z :



[ale tutaj nie ma żadnej reguły. Możecie używać olei, który Wam odpowiadają]

Taką mieszankę stosuję bezpośrednio na suche włosy (lepiej się rozprowadzają), następnie nakładam odrobinę odżywki i tak kładę się spać. Rano zmywam olej szamponem, nakładam odrobinę odżywki i spłukuje zimną wodą.
Taki rytuał przypada na weekend, kiedy to mogę sobie pozwolić na mycie włosów rano.

Część tej mieszanki dodaję też do wszystkich odżywek jakie aktualnie mam. W ten sposób moja pielęgnacja jest naprawdę bogata w oleje, a odżywki na opakowaniach których jest napisane, że zawierają jakiś olej, teraz naprawdę go zawierają i to nie w mikrospopijnej ilości :)


Efekt po kilku miesiącach systematycznego stosowania olejów ?
- prakczynie 0 rozdwojonych końcówek!
- niezwykła gładkość
- są sypkie (o czym wcześniej mogłam tylko pomarzyć)
- piękny, zdrowy połysk
- są mocniejsze
- już się tak nie puszą
- wyglądają bardzo dobrze nawet drugi dzień po myciu


Polecam Wam zaiwestowanie w oleje naturalne zamiast w szampony i odżywki. 





2 komentarze:

  1. ŚWIETNY BLOG! mam podobnie jak ty cerę przetłuszcającą się. olejku rycynowego nie uzywałam jeszcze :)dołączam do obserw. zapraszam do siebie ,www.welkomhir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z tym w 100% Regularne stosowanie różnych olejków na włosy daje świetne efekty :)
    Jeżeli jeszcze nie próbowałaś to w rossmanie można dostać olejek z Alterry. Świetnie działają na włosy.

    OdpowiedzUsuń